Free

FPL: Asiakaskokemuksen johtaminen - from sh**t happens to shift happens!

Actions and Detail Panel

Free

Event Information

Share this event

Date and Time

Location

Location

Online Event

Event description
Kuinka luodaan aidosti asiakaslähtöinen kulttuuri? Miten varmistetaan, että asiakaskokemus on osana strategiaa ja johdon agendalla?

About this Event

Menestyvät yritykset ymmärtävät, että hyvä asiakaskokemus on tulevaisuuden kilpailuetu. Se ei kuitenkaan synny sattumalta, vaan vaatii selkeää ja systemaattista johtamista sekä koko henkilöstön saumatonta yhteistyötä.

Kuinka luodaan aidosti asiakaslähtöinen kulttuuri? Miten varmistetaan, että asiakaskokemus on osana strategiaa ja johdon agendalla? Miten asiakaskokemus konkretisoidaan ja siirrytään sanoista tekoihin? Miten henkilöstöä osallistetaan, vastuutetaan ja valtuutetaan? Pienestäkin voi aloittaa - pääasia, että aloittaa.

Event photo by Robert Keane on Unsplash

Puhujaesittely:

Kirsti Laasio, CXO, partner, advisor, board professional

Kirsti on kansainvälisesti meritoitunut liiketoiminta- ja asiakaskokemusjohtaja, jolla on monipuolinen kokemus yritysten johtoryhmistä ja hallitustyöskentelystä, sekä liiketoiminnan kasvattamisesta, monialaisten tiimien vetämisestä, tiimien välisten siilojen poistamisesta ja muutosjohtamisesta.


		FPL: Asiakaskokemuksen johtaminen - from sh**t happens to shift happens! image
Share with friends

Date and Time

Location

Online Event

Save This Event

Event Saved