CXPA Finland Webinar: Robotiikka ja tekoäly CX- ja EX-kehittämisessä
Date and time
Location
Webinar
Helsinki FinlandDescription
*** TAPAHTUMA ON PÄÄTTYNYT. VOI KATSOA WEBINAARIN SIVUSTOLLAMME WWW.CXPA.FI ***
CXPA Finland Webinar: Robotiikka ja tekoäly CX- ja EX-kehittämisessä
Vuosi 2020 starttaa virtuaalisesti CXPA Finlandin ja Elisan ExCellence 2020 - webinaarisarjalla. Esittelemme vuoden aikana erilaisia tutkimuksia, teknologioita ja niiden käyttökohteita kohti uuden vuosikymmenen parasta asiakas- ja työntekijäkokemusta.
Kokemukset koneälyn ja ohjelmistorobotiikan hyödyntämisestä ovat osoittaneet paitsi liiketoiminnoille merkittäviä hyötyjä ja nopeita muutamien kuukausien takaisinmaksuja, myös ihmisten motivaation, uuden osaamisen, oppimisen ja inspiraation kasvua. Koneäly voi paitsi ymmärtää, rikastaa ja seurata työpyyntöjä, myös ohjata ne suoraan työjonoista oikeille asiantuntijoille. Parhaimmillaan teknologia vapauttaa ihmisille kapasiteettia älykkäisiin ja emotionaalista kohtaamista vaativiin vuorovaikutustilanteisiin.
Tammikuun webinaarissa asiantuntijat keskustelevat jakaen kokemuksiaan robotiikan ja koneälyn uusista mahdollisuuksista. Erityisesti asiakaspalvelun, myynnin ja markkinoinnin kannalta pohditaan sitä, miten teknologia tekee työtehtävistä ja toiminnasta mielekkäämpää ja parantaa paitsi oman henkilöstön, myös asiakkaiden kokemuksia.
Webinaari on suunnattu sinulle, jos olet miettinyt mm. seuraavia asioita teknologian ja ihmisten välisen yhteistyön kehittämisessä:
* Miten tekoäly toimii myynnin ja markkinoinnin virtuaalisena assistenttina?
* Millaisia hyötyjä robotiikka tarjoaa työntekijäkokemuksen parantamiseen?
* Millaista investoinnin takaisinmaksua ja arvoa robotiikka ja tekoäly tarjoavat eri toimialoille?
Webinaarissa kuulet lyhyet tutkimusalustukset, osallistujien ennakkokyselyn tulokset sekä paneelikeskustelun, johon osallistuvat
* Hanna-Maija Kiviranta, Head of CX Insights, Elisa
* Noora Lainio, Sales Director, SMB Customers, & CXPA Finland Ambassador, Elisa
* Oskari Uusitalo, Manager, RPA & AI, Elisa
Webinaariemäntänä toimii CXPA Finlandin toiminnanjohtaja ja Shiruten toimitusjohtaja Sirte Pihlaja.
Kerro meille, mitä haluat kysyä tai kuulla teemaan liittyen. Lähetä toiveesi ennen tapahtumaa aina auki olevan palautekanavamme kautta: http://fbly.io/cxpafi. Pyrimme käsittelemään mahdollisimman monta osallistujien lähettämää kysymystä puheenvuorojen yhteydessä. Lähetämme osallistujille myös ennakkokyselyn webinaarin teemasta. Puramme kyselyn tulokset webinaarissa.
Vastaathan lyhyeen kyselyymme digitaalisista teknologioista!
Webinaariin liittyen olemme valmistelleet kyselyn, johon toivoisimme mahdollisimman monen ehtivän vastata. Tämän kyselyn tuloksia käydään läpi yhteisesti CXPA Finland Webinaarissa 30.1. ja uutisoimme tulokset myös jälkeenpäin. Tulokset esitellään anonyymisti eikä yksittäisiä vastaajia voi tunnistaa tuloksista. Kaikkien 27.1. mennessä vastanneiden kesken arvotaan 3 kpl Elisa Kirja -lahjakortteja. Voittajille ilmoitetaan palkinnoista henkilökohtaisesti. Voit vastata kyselyyn, vaikka et tällä kertaa ehtisikään osallistua itse webinaariin.
Ohjelma
10.00
Tervetuloa CXPA Finland ja Elisa ExCellence 2020 webinaariin!
Sirte Pihlaja, Toiminnanjohtaja, CXPA Finland & Toimitusjohtaja, Shirute
10.10
Mitä arvoa RPA:lla työntekijäkokemukseen & liiketoimintaan?
Hanna-Maija Kiviranta, Head of CX Insights, Elisa
10.20
Tekoäly myynnin & markkinoinnin virtuaalisena assistenttina
Noora Lainio, Sales Director, SMB Customers, Elisa & CXPA Finland Ambassador
10.30
ExCellence 2020 ennakkokyselyn tulokset, osallistujien kysymykset ja paneelikeskustelu
Sirte Pihlaja, Hanna-Maija Kiviranta, Noora Lainio ja Oskari Uusitalo, Manager, RPA & AI, Elisa
10.55
Loppuyhteenveto
Lämpimästi tervetuloa kiihdytyskaistalle kohti parempaa asiakas- ja työntekijäkokemusta!
Terveisin CXPA Finland –tiimi
CXPA Finland on kansainvälisen CXPA:n paikallisverkosto Suomessa. Toimimme asiakkuuskokemusten johtamisen ammattilaisten yhteisönä. Tavoitteenamme on saada yritykset tarjoamaan yhä parempia asiakkuuskokemuksia ja kasvattamaan menestystään. Järjestämme teemaan liittyen säännöllisesti mielenkiintoisia tapahtumia ja yritysyhteistyötä.
Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluyritys, jonka asiakkaana on 2,3 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisa tarjoaa palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan ja tuottavuuden parantamiseen. Suomessa Elisa on mobiililiittymien markkinajohtaja. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa kansainvälisesti kilpailukykyiset palvelut.